Мартиненко С. М. Система підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С. М. Мартиненко; Ін.т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 47 c. - укp.Досліджено теоретичні засади та сучасні підходи до професійної підготовки вчителів початкових класів з використанням педагогічного діагностування. Науково обгрунтовано суть і структуру поняття "діагностична діяльність учителя", уточнено його предмет, мету, завдання та зміст. Розроблено критерії, показники та рівні оволодіння педагогічною діагностикою, а також проведено відтермінований аналіз, які дозволяють визначити готовність майбутніх учителів початкових класів до здійснення діагностичної діяльності. Побудовано модель системи відповідної підготовки даних студентів, охарактеризовано зміст її мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-змістового компонентів. Експериментально апробовано та доведено ефективність розробленої методики формування готовності вчителів початкових класів до діагностичної діяльності, яка реалізується у процесі вивчення елективних курсів з педагогіки, науково-дослідницької роботи, проходження педагогічної практики. Розвинуто основні дефініції процесу підготовки студентів до даної діяльності. Уточнено систему критеріїв і показників визначення рівнів опанування нею. Створено ресурсне забезпечення діагностичної діяльності вчителя початкової школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА363377 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|