Байша К. М. Соціально-педагогічні умови морального виховання студентів у позанавчальній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / К. М. Байша; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c. - укp.Досліджено проблему морального виховання студентів у позанавчальній діяльності. Розкрито теоретично-методологічні передумови системного підходу до вдосконалення морального виховання студентів. Розроблено модель позанавчальної діяльності (сутність, зміст, структура, критерії) розвитку моральних якостей студентів. Обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-методичні умови морального виховання студентів у структурі позанавчальної діяльності. Грунтуючись на тому, що позанавчальна діяльність є однією з провідних сфер формування особистості, розроблено її структурно-функціональну модель як основу розвитку моральних якостей студентів. Метою організованої та керованої позанавчальної діяльності є проектування життєдіяльності студентів з позицій сучасної цивілізації на базі духовних цінностей, які сприяють його розвитку. Структура позанавчальної діяльності будується у вигляді послідовних, взаєпомов'язаних компонентів (мотив, дія, операція) і передбачає змістовний блок, блок спеціальних форм і видів діяльності, оптимальний термін роботи студентів з суб'єктами різних мікросоціумів, відповідну програму їх дій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310460 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|