Тимощук Н. С. Соціально-педагогічні умови особистісно орієнтованого виховання старшокласників у процесі позакласної роботи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. С. Тимощук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - Рівне, 2005. - 20 c. - укp.Проаналізовано суть понять "особистісно орієнтований підхід", "особистісне орієнтоване виховання", "особистісно орієнтована виховна технологія". Розглянуто різні підходи до їх тлумачення. З'ясовано провідні особливості організації процесу особистісно орієнтованого виховання старшокласників у позакласній роботі. Визначено критерії та показники вихованості старшокласників, рівні сформованості у них позитивних цінностей-ставлень. Охарактеризовано модель вихованості особистості старшокласника за умов особистісно орієнтованого виховання. Проаналізовано стан дослідженої проблеми у педагогічній теорії та виховній практиці. З'ясовано й апробовано соціально-педагогічні умови підвищення ефективності особистісно орієнтованого виховання старшокласників у позакласній роботі. Розроблено творчу програму становлення особистості старшокласника та методичні рекомендації щодо її впровадження до практики загальноосвітніх навчальних закладів. Доведено, що ефективність особистісно орієнтованого виховання старшокласників підвищується за умови оновлення парадигми змісту організації процесу цього виховання, упровадження активних форм практичної реалізації виховних варіантів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337085 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|