Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000260317<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Романенко М. І. Соціальні та парадигмально-когнітивні детермінанти розвитку сучасної освіти : Автореф. дис... д-ра філософ. наук : 09.00.10 / М. І. Романенко; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2003. - 32 c. - укp.Визначено соціальну та когнітивну природу нової філософської парадигми національної системи освіти в контексті становлення філософії освіти як самостійної галузі знань та визначено головні напрямки концептуального використання парадигмальних положень філософії освіти для реформування педагогічної теорії й освітньої практики та здійснення соціальної модернізації в Україні. Обгрунтовано, що сучасна філософсько-освітня парадигма є основним предметом філософії освіти як самостійної галузі знань і теоретико-методологічною засадою здійснення освітянських реформ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА327616 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|