РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000260372<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гаєвська Н. В. 
Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. В. Гаєвська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Розкрито суть понять "політична свідомість", "політичні рекламні повідомлення", "політична рекламна діяльність". Показано взаємозалежність перебігу та результату процесу розуміння політичної реклами від типу політичної свідомості особистості. Висвітлено механізми та психологічні особливості політичної соціалізації педагогів, робітників і студентів. Виявлено залежність процесу становлення політичної свідомості від розвитку рефлексії. У контексті предметної галузі соціальної психології здійснено структурно-функціональний аналіз явища політичної свідомості. Запропоновано систему інструментальних засобів дослідження особливостей її становлення. Розглянуто питання щодо ролі соціокультурних чинників у формуванні політичної поведінки педагогів, робітників і студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.03 + Ю959.4-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського