Галян О. І. Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Галян; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.Аналізуються науково-теоретичні підходи до вивчення проблеми стилю діяльності та його змістових характеристик, розглядаються імперативність та діалогічність як чинники індивідуального стилю та їх роль у навчально-виховному процесі. Описуються моделі педагогічних стилів, співвідношення у них імперативних та діалогічних тенденцій, а також вплив особистісних і професійних чинників на становлення й розвиток стилю. Розкривається роль ціннісно-смислових аспектів особистості педагога в оптимізації його взаємин з учнями, а також основні умови та чинники, що тією чи іншою мірою, через професійну діяльність, впливають на особистість учителя, яка, у свою чергу, відображається у його індивідуальному педагогічному стилі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304901 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|