Яворська С. Т. Становлення і розвиток методики навчання української мови як науки (XVI - XХ ст.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / С. Т. Яворська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 40 c. - укp.Уперше системно досліджено процес становлення та розвитку методики навчання української мови у середній школі в діахронії на підставі її наукового аналізу та теоретичного обгрунтування. Здійснено розгорнутий ретроспективний аналіз процесу автентичної методичної думки, національної освіти в Україні XVI і XX ст. Висвітлено процеси еволюції мети, а також питання змісту освіти, методики, форм і засобів навчання. Вивчено основні проблеми, які розв'язували педагоги, методисти у певний період розвитку освіти. Розкрито погляди вчених, учителів-практиків стосовно змісту, форм і методів навчання. Проаналізовано методичні посібники, підручники, статті, що не були предметом досліджень науковців. Розроблено періодизацію розвитку методики навчання української мови. Показано, яким чином змінювалися, удосконалювалися або, навпаки, звужувалися компоненти навчання: мета, зміст, структура курсу української мови, форми та методи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912 + Ч33(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337289 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|