РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000261627<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Митрохіна Ю. П. 
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. П. Митрохіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2008. - 19 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми теоретичних, методичних і практичних аспектів стратегічного маркетингового управління збутом торговельних підприємств, розроблено його концепцію. Розкрито значення інтеграції стратегічного менджменту та стратегічного маркетингу як концептуальної основи стратегічного маркетингового управління збутом підприємств. Проведено дослідження цільового ринку підприємств на підставі концепції STP-маркетингу. Зроблено діагностику, оцінено ефективність, розроблено комплексну систему процесу стратегічного маркетингового управління збутом, наведено рекомендації щодо її впровадження. Запропоновано систему маркетингових стратегій управління збутом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362139 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського