Дубініна М. В. Стратегічне планування на машинобудівному підприємстві (на прикладі підприємств побутового машинобудування) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М. В. Дубініна; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 1999. - 24 c. - укp.Досліджено теоретичні проблеми і сучасні тенденції в галузі стратегічного планування та вибору стратегії розвитку. На основі вивчення зарубіжного досвіду, а також підходів, що розвиваються в сучасній управлінській теорії і практиці взірцевих компаній, обгрунтовано ефективність впровадження системи стратегічного планування. Визначено необхідність ранжування цілей і завдань підприємства, а також подання їх у вигляді моделі; виявлено основні чинники, що впливають на процес їх формування. Досліджено теоретичні підходи і механізм виділення стратегічних зон господарювання і стратегічних господарських центрів. У ході вивчення вітчизняного ринку великої побутової техніки визначено найбільш перспективні сегменти ринку і напрямки його розвитку. Аналіз економічного потенціалу підприємства, що функціонує за умов нестабільного зовнішнього середовища, дозволив зробити висновок про зв'язок між фінансовим становищем підприємства і диверсифікацією виробництва, бо перше визначає ефективність і напрямок другого. Визначено основні передумови та тенденції диверсифікації виробництва та запропоновано механізм реалізації наданої стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-23
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА307298 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|