Вінарєва О. В. Структурний, семантичний і прагматичний аспекти англомовних торгових назв (на матеріалі веб-сайтів мережі Інтернет) : Автореф. дис... канд. філол наук : 10.02.04 / О. В. Вінарєва; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2005. - 20 c. - укp.Вперше на матеріалі веб-сайтів мережі Інтернет досліджено структурні, семантичні та прагматичні особливості англомовних торгових назв. Уточнено зміст поняття "торгова назва" та встановлено статус даних ономастичних одиниць у лексико-семантичній структурі сучасної англійської мови. Досліджено та систематизовано мовні та позамовні функції англомовних торгових назв, виявлено головні джерела їх виникнення й описано продуктивні моделі та шляхи творення, показано специфіку процесів номінації. Визначено лексико-семантичні особливості даного класу ономастичних одиниць та встановлено їх здатність переходити у клас загальних назв. Розглянуто прагматичний потеціал торгових назв за умов використання рекламного слогану. Доведено, що успішне функціонування та вплив на адресата ономастичних одиниць залежать від їх структурних, семантичних та прагматичних особливостей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-34:У + У.в3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА335801 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|