Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000262328<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Фоміна М. В. Структурування змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів машинобудівного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. В. Фоміна; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2005. - 20 c. - укp.Досліджено проблему структурування змісту психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів машинобудівного профілю, яку розглянуто як невід'ємний компонент формування їх професійної компетенції. Структуровано та теоретично обгрунтовано зміст навчального матеріалу психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів з урахуванням галузевих особливостей машинобудівного виробництва. Досліджено педагогічні умови ефективного функціонування системи цієї підготовки у вищих технічних навчальних закладах і критерії її ефективності. Експериментально підтверджено, що підвищенню ефективності психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів даного профілю сприяє раціональне використання основних чинників навчально-виховного процесу та забезпечення відповідних педагогічних умов підготовки фахівців, а також структурування змісту навчального матеріалу психолого-педагогічної підготовки з урахуванням особливостей майбутньої професійної діяльності фахівців у поєднанні з широким застосуванням сучасних педагогічних технологій. Індекс рубрикатора НБУВ: К4 р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА338217 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|