Острінгер К. Сучасні форми організації обслуговування кредитними інститутами приватних споживачів (на прикладі застосування електронних комунікаційних систем у ФРН) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / К. Острінгер; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 18 c. - укp.Досліджено організацію та вдосконалення обслуговування кредитними інститутами приватних споживачів на основі нових електронних технологій. На підставі комплексного аналізу сучасних форм електронних комунікаційних систем у ФРН розкрито оптимальний характер взаємодії між кредитними інститутами та клієнтами, що призводить до зниження витрат і досягнення інших показників ефективності, впровадження сучасних методів збуту послуг, підвищення рівня інформованості клієнтів, росту іміджу та покращання конкурентних позицій. Розглянуто економічні та фінансові наслідки, а також перспективи розвитку нової галузі німецької економіки у світлі впровадження електронних засобів у організацію та управління американським і європейським бізнесом та фінансами. Індекс рубрикатора НБУВ: У526.22 + У9(4НІМ)262.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА309921 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|