Біда О. А. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення природознавчої освіти у початковій школі : Автореф.дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О. А. Біда; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 37 c. - укp.Здійснено ретроспективний аналіз професійної освіти учителя початкових класів і визначено тенденції його теоретико-методичної підготовки. Розроблено концептуальну модель підготовки студентів щодо здійснення природознавчої освіти у початковій школі з метою удосконалення практики підготовки учителів. Дана модель базується на системі методичної підготовки учителя початкових класів, головних напрямках конструювання змісту теоретико-методичної підготовки, що забезпечують формування учителя, який перебуває у постійному пошуку ефективних і раціональних методів навчання та виховання. Для кращої підготовки студентів щодо організації навчально-виховного процесу у початковій ланці, застосування ними на уроках диференціації, народознавчого підходу, інтеграції тем різних предметів, здійснення міжпредметних зв'язків, екологічного та естетичного, особистісно зорієнтованого навчання та виховання, активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи, запропоновано навчально-методичний комплект, до якого увійшли: програма, навчальний посібник з методики викладання природознавства та сільськогосподарської праці для педагогічних факультетів вищих навчальних закладів і принципово нові посібники для студентів, учителів початкової школи та учнів 1 - 4 класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)210-3,022
Шифр НБУВ: РА323012 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|