Жаровцева Т. Г. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Т. Г. Жаровцева; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 44 c. - укp.Науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями. Розроблено модель процесу даної підготовки, яка передбачає упорядкування цього процесу та модифікацію його відповідно до мети та змісту навчання студентів. Визначено основні критерії та показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до зазначеної роботи, а саме: впровадження відповідної кредитно-модульної системи, забезпечення рефлексії у цій системі, педагогічну взаємодію з неблагополучними сім'ями на базі інтерактивного підходу, конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, міждисциплінарну інтеграцію змісту вищої педагогічної освіти, оволодіння діагностичною діяльністю за умов організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. Розроблено педагогічну теорію проблеми, визначено її принципи, фактори, критерії, закономірні явища. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА349582 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|