Петухова Л. Є. Теоретико-методичні засади формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. Є. Петухова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 40 c. - укp.Обгрунтовано теоретико-методичні концептуальні засади формування інформатичних компетентностей у ВНЗ. Науково обгрунтовано суть і структуру феномену "інформатичні компетентності майбутнього вчителя початкових класів". Визначено організаційно-педагогічні умови, критерії оцінювання (обсяг знань, практичні вміння, сформованість мотивації, рефлексію), компоненти (мотиваційний, змістовий, процесуально-діяльнісний, рефлексивний) інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів і рівні їх сформованості (ознайомлювальний, базовий, стандартизований, репродуктивно-пошуковий, продуктивний), а також різновиди інформатичних компетентностей (інформатично-збиральну, інформатично-перетворювальну, інформатично-зберігальну, інформатично-презентувальну, інформатично-мережеву). Запропоновано нову дидактичну модель формування інформатичних компетентностей на матеріалі курсу "Історія педагогіки" на базі інтеграції традиційних та інформаційно-комунікаційних форм і методів навчання. Вперше розроблено програмний продукт "Web-мультимедіа енциклопедія "Історія педагогіки", апробований під час проведення циклу лекційних, семінарських занять і самостійної роботи студентів за підтримки Wi-Fi-технології, яка забезпечила вільний доступ до мережі Інтернет. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА365628 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|