Оршанський Л. В. Теоретико-методичні засади художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л. В. Оршанський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 41 c. - укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Розкрито особливості цієї підготовки з урахуванням сучасного стану та тенденцій модернізації професійної педагогічної освіти. Визначено закономірності, принципи та концептуальні засади художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання. З використанням структурно-функціонального методу визначено її структуру та зміст. Апробовано педагогічну технологію художньо-трудової підготовки студентів, яка грунтується на проблемно-пошуковому методі навчання та передбачає використання кредитно-модульної організації навчального процесу. Підтверджено ефективність проектно-технологічної діяльності, традиційних та інноваційних методів, форм організації та засобів навчання, творчого розвитку та формування національної самосвідомості студентів. Запропоновано критерії та показники художньо-трудової підготовки майбутніх учителів і методику діагностування її рівнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА363713 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|