РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000263169<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Арцишевська М. Р. 
Теоретико-методичні засади інтеграції знань про суспільство у змісті шкільної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. Р. Арцишевська; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Досліджено різні аспекти проблеми інтеграції змісту суспільствознавчої шкільної освіти. Відзначено, що інтеграція змісту освіти є однією з провідних тенденцій її розвитку за умов швидких соціальних змін та інформаційного буму. Розглянуто теоретичні та методичні шляхи розв'язання даної проблеми в історії педагогічної думки, практиці зарубіжного та вітчизняного шкільництва. Обгрунтовано методологічні та теоретичні засади інтеграції змісту освіти. Доведено, що науково-теоретичною основою інтеграції змісту суспільствознавчої шкільної освіти є суспільно-наукова картина світу, як вища форма інтеграції наукових знань про суспільство. Проаналізовано різні чинники та шляхи удосконалення даної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312595 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського