Тарасенкова Н. А. Теоретико-методичні основи використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів основної школи : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. А. Тарасенкова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 39 c. - укp.Розвинуто теоретико-методологічні та методичні засади використання знаково-символьних засобів у навчанні математики в школі. Визначено понятійно-методологічний апарат, розкрито діалектику зв'язків логічного та візуального в процесі опанування учнями шкільного курсу математики. Розглянуто зміст і функції семіотичного компонента математичної підготовки школярів підліткового віку. Теоретично розроблено та експериментально обгрунтовано концепцію комплексного, системного й діяльнісного підходів до використання знаково-символьних засобів у навчанні математики учнів V - IX класів, побудовано модель відповідної методичної системи. Розроблено наукові засади організації пропедевтики й опосередкованого формування в школярів знань, навичок і вмінь у процесі вивчення даного курсу. Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)21-36
Шифр НБУВ: РА329285 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|