Гура О. І. Теоретико-методологічні основи формування психолого-педагогічної компетентності викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури : автореф. дис... д-ра пед. наук / О. І. Гура; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2008. - 36 c. - укp.Розкрито теоретичні та методологічні засади дослідження психолого-педагогічної компетентності викладача ВНЗ та процесу її формування. Визначено та науково обгрунтовано суть цього феномену як особистісно-професійної системної якості педагога. Розроблено й апробовано професіограму викладача ВНЗ, що відображає взаємозв'язок основих видів його діяльності, завдань, знань, умінь і професійних якостей, а також спрямовану на визначення мети, змісту та результату професійної підготовки. Розроблено й науково обгрунтовано модель освітнього процесу, науково-методичну систему формування психолого-педагогічної компетентності викладачів ВНЗ за умов магістерської підготовки й експериментально доведено її ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю940.91
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА358331 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|