Свердлова Т. Г. Теоретичні засади процесу гуманізації освіти в Японії : Автореф. дис. ... канд. пед. наук / Т. Г. Свердлова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 19 c. - укp.Визначено, конкретизовано та систематизовано теоретичні засади світового гуманістичного освітнього процесу та процеси гуманізації освіти Японії, зокрема, мету, структуру, компонентний склад, функції та системотвірні фактори аристократичної, самурайської, буддійської, перед- та післявоєнної освіти, а також програми освітньої реформи початку XXI ст. Досліджено умови, динаміку, закономірності та педагогічні особливості процесу гуманізації освіти в Японії в контексті світового гуманістичного освітнього руху. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5ЯПО)01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343555 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|