Яворська Г. Х. Теоретичні та методичні засади формування соціально-професійної зрілості курсантів вищих навчальних закладів МВС України : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Г. Х. Яворська; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. - К., 2006. - 45 c. - укp.Досліджено теоретико-методичні засади та методичну систему формування соціально-професійної зрілості курсантів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів МВС України. Розкрито професійну підготовку працівників системи МВС як педагогічну проблему, висвітлено зарубіжний досвід професійної підготовки працівників міліції. Обгрунтовано сутність, зміст, структуру та критерії соціально-професіональної зрілості курсанта - майбутнього офіцера міліції, педагогічну модель формування соціально-професійної зрілості особистості офіцера, що являє взаємозалежність, взаємозумовленість та взаємозв'язок імперативно-інформаційного, соціально-діяльнісного та індивідуально-регулятивного блоків. Розроблено та експериментально перевірено методику поетапного формування соціально-професійної зрілості особистості в процесі професійної підготовки, що охоплює етапи професійного самовизначення й адаптації, самоідентифікації та самоактуалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343707 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|