Смирнова Т. А. Теоретичні і методичні засади диригентсько-хорової освіти у вищих навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т. А. Смирнова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 40 c. - укp.Запропоновано концепцію удосконалення та визначено особливості становлення вищої диригентсько-хорової освіти, виявлено ознаки розвитку сучасної вітчизняної та зарубіжної музично-педагогічної освіти, педагогічні принципи на підставі системного та гуманістичного підходів, особливості коригування змісту освіти студентів на засадах сучасних досягнень педагогіки і психології професійної та мистецької освіти. З'ясовано доцільність підходу до диригентсько-хорової освіти як підготовки студента до творчого самовираження, педагогічного спілкування та управління хоровим колективом. Розкрито суть теоретичної моделі диригентсько-хорової освіти як системи педагогічної підтримки особистості студента. Запропоновано нові спеціалізації та відповідний їм зміст освіти для вищих навчальних закладів різного профілю. Розроблено і впроваджено організаційно-методичну систему диригентсько-хорової освіти, до структури якої включено цільовий, мотиваційний, змістовий, процесуальний та корекційно-контролюючий компоненти. Експериментально доведено якісний вплив організаційно-методичної системи, побудованої на основі педагогічних технологій (проблемної, контекстної, проектної), на підвищення рівня у студентів вищих навчальних закладів різного профілю творчого самовираження, педагогічного спілкування, управління хоровим колективом. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА329094 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|