Бобрицька В. І. Теоретичні і методичні основи формування здорового способу життя у майбутніх учителів у процесі вивчення природничих наук : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В. І. Бобрицька; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 40 c. - укp.Досліджено теоретичні та методичні засади формування здорового способу життя у майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін природничого циклу. З урахуванням результатів ретроспективного та зіставного аналізу національного та зарубіжного освітнього досвіду розроблено модель формування здорового способу життя у студентів педагогічних ВНЗ, яка в концептуальному вигляді відбиває принцип антропоцентризму, аксіологічний, компетентнісний, особистісно діяльнісний підходи у вивченні дисциплін природничого циклу та включає чотири взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, професійно-технологічний. Виокремлено комплекс організаційно-педагогічних прийомів раціональної життєдіяльності майбутніх учителів на етапі професійної підготовки. Визначено педагогічні умови, засоби та критерії оцінювання ефективності формування готовності студентів до удосконалення власної життєдіяльності на засадах здорового способу життя у період навчання у ВНЗ. Розроблено навчальні програми та методичні посібники для викладачів і студентів, здійснено їх апробацію у ВНЗ педагогічного профілю. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-3,022 + Ч489.518.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА348150 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|