Супрун М. О. Теорія і практика корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина XIX - перша половина ХХ століття) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.03 / М. О. Супрун; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 32 c. - укp.Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз процесу розвитку корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні у другій половині XIX - першій половині XX ст. Проаналізовано основні особливості цього процесу на різних етапах суспільного розвитку країни. Установлено, що на розвиток корекційного навчання учнів допоміжних закладів освіти у зазначений період впливали соціально-економічні, політичні та культурологічні фактори. Проаналізовано теоретичні засади становлення навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями, його подальший розвиток у досліджений період. Висвітлено теоретичні, методичні й організаційні засади корекційного навчання таких учнів. Визначено прогностичні можливості використання історичного досвіду за сучасних умов суспільного розвитку. До наукового обігу введено нові історико-педагогічні документи, що сприяло більш об'єктивному оцінюванню процесу зародження та розвитку корекційного навчання розумово відсталих учнів протягом другої половини XIX - першої половини XX ст. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2 + Ч435.3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА359821 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|