Луцан Н. І. Теорія і практика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності : Автореф. дис... д-ра пед. наук / Н. І. Луцан; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2006. - 45 c. - укp.Представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку у мовленнєво-ігровій діяльності. Розроблено та науково обгрунтовано функціональну модель даного розвитку, яка містить мовленнєво-стимульований, продуктивно-діяльнісний і креативний етапи. Доведено ефективність її використання. Розкрито суть понять "мовленнєво-ігрова діяльність", "мовленнєво-ігрова компетенція", "вербальна гра". Уточнено та структуровано зміст понять "словесна гра", "ігрова компетенція", "ігрова мовленнєва вправа". Визначено показники, критерії й охарактеризовано рівні розвитку зв'язного мовлення дітей у мовленнєво-ігровій діяльності. Установлено педагогічні умови та закономірності сприяння її розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343526 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|