Саєнко Н. С. Тестовий контроль рівня сформованості лексичної навички читання у студентів 1 етапу немовного вузу (на матеріалі англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. С. Саєнко; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 1998. - 20 c. - укp. - рус.Теоретично обгрунтовується застосування лінгводидактичного тестування як засобу реалізації основних функцій зовнішнього контролю викладача та внутрішнього самоконтролю студентів. Укладено банк тестових завдань для перевірки рівня сформованості лексичної навички читання, види і типи яких співвідносяться з розумовими та вербальними операціями, які лежать в основі функціонування даної навички. Створені комплекси тестових завдань для поточного та підсумкового контролю володіння лексикою для читання на дотекстовому і текстовому рівнях. Розроблена технологія реалізації тестового контролю лексичного компонента читання, що вміщує тести для визначення вихідного рівня, тести поточного контролю, набори тестів повторення шкільної лексики, яка увійшла до вузівського словника, і тести підсумкового контролю. Уточнено стилістичні особливості та кількісні параметри словника, здійснено відбір пасивного лексичного мінімуму для читання англійською мовою на 1 етапі немовного вузу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.331
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА301858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|