РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000265178<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кравець В. В. 
Удосконалення методу оцінки динамічної навантаженості швидкісного рухомого складу залізниць : автореф. дис... канд. техн. наук / В. В. Кравець; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2007. - 26 c. - укp.

Розроблено алгоритми оцінки динамічної навантаженості елементів конструкції швидкісного рухомого складу на основі інерціальних вимірювальних систем. Створено базову математичну модель просторового руху елементів конструкції швидкісного рухомого складу у формі нелінійних рівнянь Ейлера - Лагранжа, в яких у якості змінних прийнято вимірювальні інерціальною системою компоненти вектора лінійної швидкості полюса базового тріедра і вектора кутової швидкості на зв'язані вісі. Запропоновано експериментально-обчислювальний метод розрахунку динамічної навантаженості конструкції залізничного вагона. Показано, що новий метод дозволяє визначити складові динамічної навантаженості, які обумовлені інерційними силами і моментами, а також кількісно оцінити їх роль під час руху з високою швидкістю по реальній колії. Розроблено каскадний алгоритм розрахунку динамічної навантаженості у точках контакту елементів конструкції швидкісного екіпажу під час руху по колії з урахуванням її плану, профілю та локальних нерівностей. Запропоновано методику побудови годографу та визначення кінематичних параметрів руху, що виражені у безрозмірних змінних, по експериментально знайденій траєкторії рейкової колії за встановленого режиму поступального руху швидкісного вагона. Вирішено технічну задачу про кількісну оцінку взаємодії колісної пари і рейки з урахуванням гіроскопічних, коріолісових, відцентрових, тангенційних інерційних сил і моментів під час проходження локальних нерівностей рейкового шляху. Розроблено методику визначення "смуги безпеки" у випадку просторового зміщення колісної пари з можливістю впливу на системи керування рухом поїзду.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354282 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського