РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000265611<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Войтович Н. В. 
Удосконалення стратегічного маркетингового планування діяльності молокопереробних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н. В. Войтович; Львів. нац. аграр. ун-т. - Л., 2009. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні засади стратегічного маркетингового планування діяльності молокопереробних підприємств. Розкрито суть маркетингових стратегій та їх використання у процесі розробки стратегічних маркетингових планів. Виділено особливості маркетингового аналізу. Узагальнено методику дослідження стратегічного маркетингового планування діяльності підприємств. Оцінено стан такого планування стосовно молокопереробних підприємств. Проаналізовано сучасні тенденції їх маркетингової діяльності та розвитку даної галузі. Розроблено економіко-математичну модель розвитку стратегічного маркетингового планування для конкретного підприємства. Висвітлено нові напрями інноваційного розвитку стратегічного маркетингового планування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-23-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364026 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського