Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000266915<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гіковата Н. К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект : Автореф. дис... канд. екон. наук / Н. К. Гіковата; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 20 c. - укp.Розроблено методи, викладено методичні підходи та наведено рекомендації з управління процесом створення нового товару. Обгрунтовано побудову як процес прийняття управлінського рішення про зміну продуктової номенклатури продукції виробничо-технічного призначення (ПВТП) підприємства з урахуванням маркетингового аспекту. Визначено межі цінових стратегій підприємства на основі розв'язання системи рівнянь чистого доходу товаровиробника під час використання різних стратегій ціноутворення. Розглянуто метод виявлення незадоволених потреб підприємств-споживачів у ПВТП, метод сегментації ринку на основі визначення складу конкурентного середовища підприємств-споживачів для просування нового товару, заснованого на результатах аналізу взаємозв'язків різних видів економічної діяльності суб'єктів господарювання. Розкрито зміст маркетингового паспорта нового товару. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342911 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|