Кравченко Л. В. Формування в учнів 5 - 11 класів активної трудової позиції у процесі позаурочної предметно-перетворювальної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Кравченко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.Розкрито суть поняття "активна трудова позиція", проведено структурно-компонентний аналіз, виявлено показники сформованості цієї якості та визначено її рівні в учнів V - XI класів. Теоретично обгрунтовано умови підвищення ефективності процесу формування активної трудової позиції в учнів. Розроблено й експериментально перевірено особистісно орієнтовану педагогічну модель такого формування у процесі організації позаурочної предметно-перетворювальної діяльності. Установлено, що формування активної трудової позиції в учнів забезпечується за умов застосування проектної технології та технології колективних творчих справ. Виявлено основні чинники, що впливають на формування в учнів активної трудової позиції (потреби, інтереси, переконання, ціннісні орієнтації, нахили, вибір майбутньої професії). Висвітлено провідні мотиви та стимули, що визначають ставлення учнів V - XI класів до позаурочної предметно-перетворювальної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ч421.385
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА338691 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|