Андрєєва Я. Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Я. Ф. Андрєєва. - К., 2002. - 20 c. - укp.Досліджено питання формування в учнів старших класів навичок діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що впливать на результативність читацької діяльності. Визначено структуру та психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію з ним читача. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією з складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх закріплення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ш12-912.331 + Ш409.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА321037 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|