Кузнецова Г. П. Формування готовності до викладання української літератури в студентів філологічних факультетів у процесі педагогічної практики : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г. П. Кузнецова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2006. - 21 c. - укp.Обгрунтовано критерії та рівні готовності майбутніх фахівців до викладання української літератури під час практичного навчання. На їх базі вдосконалено професіограму готовності студентів до ефективної педагогічної діяльності. Визначено структурні компоненти готовності - мотиваційний, змістовий, методично-вправнісний. Сформульовано наскрізну мету та завдання педагогічної практики, розкрито її роль і місце у професійному становленні майбутнього фахівця. Подано теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методичну систему формування у майбутніх учителів знань, умінь, навичок правильно формулювати мету уроку, визначити його тип, визначати структуру, вибирати ефективні шляхи, методи, прийоми викладання української літератури у процесі педагогічної практики та у подальшій фаховій діяльності. Доведено, що презентований інтерактивний колоквіум є важливою складовою методичної системи і значно підвищує рівень готовності студентів до даного викладання, стимулює їх професійну активність, розвиває творчі здібності та можливості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р30-266.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347408 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|