Іванова В. В. Формування готовності майбутнього вчителя математики до творчої професійної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. В. Іванова; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2007. - 20 c. - укp.Досліджено проблему формування готовності майбутнього вчителя математики до творчої професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано сутність і структуру готовності до творчої діяльності як професійно значущої складової особистості вчителя математики. Встановлено показники, критерії й охарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх учителів математики до творчої діяльності. Визначено педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування даного особистісного утворення як важливої характеристики професіоналізму у процесі вивчення математичних дисциплін. Розроблено програму практикуму "Основи професійної творчості вчителя". Структуровано зміст навчального матеріалу у вигляді модулів, що складаються з блоків: інформаційно-проблемного, практико-процесуального, вільного обміну думками, а також рефлексивного блоку самоосвіти. Апробовано модель нестандартного вирішення задач й алгоритм проектної діяльності, систему завдань і вправ за ступенем ускладнення творчого характеру. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА349849 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|