Ляшенко В. І. Формування життєвої компетентності дітей-інвалідів у центрах ранньої соціальної реабілітації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. І. Ляшенко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.З використанням соціального, психологічного та педагогічного підходів інтерпретовано життєву компетентність дітей-інвалідів як умову, необхідну для дотримання ними існуючих у суспільстві цінностей, прав і норм поведінки, розвинену здатність до самоорганізації найважливіших фізичних і психічних якостей, як духовно-практичний досвід, який може бути успішно освоєний у процесі ранньої соціальної реабілітації. Доведено, що ефективному формуванню життєвої компетентності дітей-інвалідів у центрах ранньої соціальної реабілітації сприяють педагогічні умови, зокрема: відповідна діяльність центрів, їх взаємозв'язок з батьками, створення реабілітаційного середовища, залучення дітей-інвалідів до найважливіших сфер життєдіяльності, використання комплексу методів педагогічного впливу, а також підготовка батьків та вчителів-реабілітологів до формування життєвої компетентності дітей з обмеженими можливостями здоров'я. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 + Ч312 + С5*148:430 + С5*423.3*423.121
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337058 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|