Капустіна Т. А. Формування комплексу маркетингу на підприємствах-виробниках продукції плодоовочевої переробки : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. А. Капустіна; ВПНЗ "Європ. ун-т". - К., 2008. - 20 c. - укp.Розвинуто теоретичні та методичні положення, розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу формування комплексу маркетингу підприємств плодоовочевої переробки. Розроблено методичний підхід до оцінювання його ефективності на підприємствах-виробниках плодоовочевої продукції, який дозволяє визначити ефективність реалізації окремих маркетингових заходів та комплексу маркетингу з урахуванням ризику бренда. Запропоновано структурно-логічну модель формування такого комплексу на зазначених підприємствах, яка базується на принципах брендінгу, передбачає врахування маркетингової специфіки окремих продуктів і особливостей ринку України. Для кожної маркетингової групи модель визначає кілька основних складових елементів комплексу маркетингу, включає логічну послідовність визначення окремих елементів даного комплексу та дозволяє сформувати цілісний бренд. Удосконалено класифікацію продукції плодоовочевої переробки, яка передбачає врахування параметрів: традицій споживання продукту та ступеня переробки (доробки або переробки). Ця класифікація дозволяє досліджувати комплекс маркетингу продукції плодоовочевої переробки, з урахованням специфіки окремих продуктів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА360781 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|