Цюман Т. П. Формування культури життєвого самовизначення старшокласників засобами освітнього тренінгу : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. П. Цюман; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.Досліджено проблему формування культури життєвого самовизначення учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів. Розвинуто теоретико-методологічні засади понять "самовизначення", "життєве самовизначення", "культура особистості", "культура життєвого самовизначення", наявні у різних галузях гуманітарної науки. Висвітлено механізми формування культури життєвого самовизначення старшокласників. Проаналізовано потенціал освітнього тренінгу як засобу формування даної культури. На підставі аналізу вітчизняних і зарубіжних програм сприяння життєвим навичкам визначено модель відповідної соціально-педагогічної роботи. Визначено зміст, структуру, механізми та соціально-педагогічні умови впровадження в практику загальноосвітніх навчальних закладів інтегративного курсу "Культура життєвого самовизначення". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314(4УКР) + Ч421.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА356227 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|