Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000268545<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Жегус О. В. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Жегус; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х., 2006. - 19 c. - укp.Розглянуто питання формування цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі за умов їх маркетингового спрямування. Проаналізовано теоретичні аспекти ціноутворення та визначено подальший розвиток. Запропоновано систему принципів формування цінової політики. Розглянуто фактори, що впливають на її формування, розроблено методику їх аналізу та вивчення. Проаналізовано ефективність цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, що спеціалізуються на продажу продовольчих товарів. Розроблено методику та модель визначення рівня інтегральної торговельної надбавки. Визначено значущість і вплив факторів цінової чутливості споживачів на процес купівлі продовольчих товарів. Удосконалено механізм формування маркетингово-орієнтованої політики в підприємствах роздрібної торгівлі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-861-18
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА344216 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|