Гузенко О. А. Формування мотивації навчання молодших школярів в умовах особистісно орієнтованої освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. А. Гузенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Луцьк, 2002. - 21 c. - укp.Висвітлено проблему формування мотивації навчання в молодших школярів як засобу підвищення рівня успішності їх навчання. Проаналізовано стан даної проблеми у педагогічній науці та практиці. На підставі ознак особистісно орієнтованого навчання розроблено, обгрунтовано та практично реалізовано структурно-компонентну модель формування мотивації навчання молодших школярів, основними етапами функціонування якої є діагностика, корекція та стимуляція мотивів навчання. Відзначено, що підвищенню рівня мотивації та успішності навчання в дітей початкової школи сприяє: використання можливостей змісту навчального матеріалу вчителем; системне планування та ефективне поєднання структурних елементів уроку, вдала організація інтелектуальної праці учнів та аргументоване, об'єктивне оцінювання результатів пізнавальної діяльності школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317074 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|