Масюк О. М. Формування оцінної діяльності молодших школярів у процесі навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. М. Масюк; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 23 c. - укp.На підставі аналізу теоретичних джерел розглянуто суть оцінної діяльності, її функції, види та форми її організації у навчальному процесі, визначено шляхи формування оцінних умінь школярів. Розроблено, обгрунтовано та експериментально перевірено технологію формування даної діяльності молодших школярів, яка передбачає формування мотиваційно-цільового, змістовно-операційного й рефлексивного її компонентів, для кожного з яких передбачено етапи проектування, організації та регулювання, а також корекції. Для створення оцінних ситуацій у процесі навчання розроблено контрольно-діагностичні та навчально-діагностичні завдання. Доведено, що поетапна робота щодо формування оцінної діяльності молодших школярів у процесі навчання сприяє підвищенню рівня її структурної повноцінності, позитивним змінам у сформованості компонентів, а також збільшенню кількості учнів, у яких достатньо розвинута компетентність й продуктивність оцінювання, посилюється мотивація й ініціатива здійснення оцінювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА334792 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|