Громов Є. В. Формування педагогічних знань і вмінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання комп'ютерних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук / Є. В. Громов; Укр. інженер.-пед. акад. - Х., 2007. - 20 c. - укp.Обгрунтовано доцільність навчання комп'ютерних дисциплін у педагогічному контексті з метою формування у майбутніх інженерів-педагогів педагогічних знань і вмінь, взаємпов'язаних з використанням комп'ютерних засобів, у процесі навчання комп'ютерних дисциплін. Визначено такі знання та вміння, які доцільно формувати у процесі навчання даних дисциплін. Розроблено та теоретично обгрунтовано метод визначення множини засобів реалізації педагогічної спрямованості навчального процесу. Запропоновано метод визначення множини засобів реалізації педагогічної спрямованості навчального процесу. Створено методику формування у майбутніх інженерів-педагогів педагогічних знань і вмінь, взаємопов'язаних з використанням комп'ютерних засобів, у процесі навчання комп'ютерних дисциплін. Експериментально обгрунтовано ефективність розробленої методики для їх формування, підвищення якості знань і умінь з окремих тем базових педагогічних дисциплін, становлення професійної орієнтації майбутніх інженерів-педагогів. Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА348546 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|