Сас Н. М. Формування педагогічної взаємодії у шкільних об'єднаннях підлітків за інтересами : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Сас; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2001. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано цілісний процес формування суб'єкт-суб'єктної педагогічно доцільної взаємодії у шкільних об'єднаннях підлітків за інтересами у єдності трьох основних етапів: інформаційно-організаційного, регулятивно-стимулювального, індивідуально-консультативного, визначених на основі відповідних критеріїв - інтересу, інтеракції, активності. Визначено й експериментально перевірено систему засобів формування педагогічної взаємодії, які охоплюють методи організації діяльності, стимулювання поведінки та розвитку підлітка, формування його свідомості; прийоми опори на позитивне, заохочення перспективою, індивідуальну етичну бесіду, координацію впливів, взаємну довіру; різноманітні види діяльності (пізнавальну, предметно-перетворювальну, художньо-ігрову, соціально-комунікативну) та її форми (індивідуальну, групову, колективну). Визначено умови (пізнавальні, процесуальні, емоційно-етичні), що забезпечують ефективність формування педагогічної взаємодії у рамках специфічної педагогічної системи - шкільного підліткового об'єднання за інтересами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА313120 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|