Грущенко Л. М. Формування професійно-орієнтованого ставлення до дисциплін психолого-педагогічного циклу у студентів економічного університету : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. М. Грущенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.Досліджено проблему підвищення ефективності формування професійно-орієнтованого позитивного ставлення до дисциплін психолого-педагогічного циклу у студентів економічного університету у процесі одержання другої спеціальності. Зазначене формування розглянуто як складову пошуків життєвих смислів і цінностей особистості. Експериментально доведено, що за традиційних умов навчання ставлення студентів до дисциплін психолого-педагогічного циклу розглянуто як складне системне утворення, структура якого визначається проекціями основних систем життєдіяльності (поточного життєзабезпечення, особистісного розвитку, навчальної діяльності, соціальної взаємодії, професійного становлення). Засадничими відповідної роботи зі студентами у межах експериментального дослідження використано концептуальні положення, відповідно цим положенням створено психолого-педагогічні умови. Для реалізації цих положень запропоновано програму роботи, впровадження якої дозволило суттєво підвищити професійно-орієнтоване ставлення студентів до дисциплін психолого-педагогічного циклу, покращити результативність відповідних навчальних предметів, посилити їх вплив на особистісний розвиток майбутніх фахівців. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 р(4УКР)3-2 + У.р3(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА350008 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|