Голуб О. В. Формування самостійності учнів молодшого шкільного віку шкіл-інтернатів для дітей-сиріт у позаурочній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О. В. Голуб; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2004. - 18 c. - укp.Досліджено актуальну проблему формування самостійності учнів початкових класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт. Розглянуто сутність понять "самостійність", "самосвідомість" і "самопізнання". Визначено принципи, форми, методи, засоби і прийоми позаурочної виховної роботи, проаналізовано можливий вплив даного виду діяльності на розвиток особистісної самостійності. Визначено та експериментально перевірено психолого-педагогічні умови ефективного формування самостійності учнів початкових класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт. Встановлено ефективний вплив на розвиток даної якості таких чинників: управління процесом виховання самостійності, формування самосвідомості у процесі виховання самостійності, розвиток позитивної сфери мотивації та особистісної потреби в учнів початкових класів, наявність у дітей відчуття емоційного благополуччя, диференційований підхід щодо вихованців, їх позаситуативно-особистісне спілкування, залучення школярів до різних видів діяльності (навчально-пізнавальної, суспільно-корисної, трудової та ігрової). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА332487 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|