Нагорнова С. С. Формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємствах : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. С. Нагорнова; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. - Х., 2008. - 20 c. - укp.Розроблено комплекс заходів і рекомендацій щодо формування й підвищення ефективності системи маркетингу в системі діяльності сільськогосподарських підприємств. Розкрито суть і зміст категорій "сільськогосподарський маркетинг", "служба маркетингу", маркетингових процесів даних підприємств на внутрішньому і зовнішньому рівнях їх функціонування. Викладено методичні підходи до оцінки ефективності системи сільськогосподарського маркетингу. Обгрунтовано систему збуту сільськогосподарської продукції згідно зі строками і умовами її зберігання та з урахуванням прогнозованого коливання цін. Визначено основні напрями взаємодії підприємств з організаціями інфраструктури ринку, що надають маркетингові послуги, а також основні напрями формування, вдосконалення і розвитку маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА359100 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|