Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000269331<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Романчукевич М. Й. Формування системи інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук / М. Й. Романчукевич; Терноп. держ. екон. ун-т. - Т., 2006. - 20 c. - укp.З урахуванням суб'єктивних і об'єктивних обмежень запропоновано структурно-функціональну модель маркетингової інформаційної системи з використанням експертно-психологічного модуля, що дозволить визначити ступінь раціональності користувача системи та ступінь суб'єктивізму експертів. Наведена модель має модульну структуру за вертикаллю та горизонталлю, що дозволить впроваджувати її частинами з метою поступового, економного використання коштів. Здійснено порівняльний аналіз стану інформаційного забезпечення підприємств молокопереробної галузі та розроблено блок-схеми інформаційного забезпечення управління товарним асортиментом і збутовою політикою досліджуваних підприємств, що дасть змогу оптимізувати товарну політику та приймати рішення щодо вибору ринків збуту. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291-211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА345492 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|