Царюк Т. І. Формування у молодших школярів умінь навчальної роботи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т. І. Царюк; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 1998. - 19 c. - укp. - рус.Дисертація присвячена проблемі методики формування умінь навчальної роботи в початкових класах, від розв'язання якої багато в чому залежить удосконалення всього навчально-виховного процесу школи, спрямованого на всебічний розвиток особистості. Автором розкрита суть і особливості формування умінь навчальної роботи молодших школярів, виявлений характер їх впливу на якість знань учнів, на розвиток пізнавального інтересу; визначені дидактичні умови і етапи формування умінь навчальної роботи і засоби оптимальної організації роботи над формуванням умінь на уроці. Розроблено зміст пізнавальних завдань, котрі забезпечують ефективність їх використання для закріплення достатнього і високого рівня умінь навчальної роботи; визначено форми педагогічного керівництва, які сприяють підвищенню ефективності формування навчальних умінь. У дослідженні показано, що систематичне використання у навчальному процесі різних видів і типів пізнавальних завдань сприяє підвищенню ефективності формування навчальних умінь молодших школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА301863 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|