Терно С. О. Формування історичних понять в учнів 9-го класу загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. О. Терно; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 21 c. - укp.Запропоновано технологію формування наукових понять на уроках історії в учнів 9-го класу, яка полягає в тому, що дані поняття засвоюються краще, повніше й більш свідомо, якщо як основу систематизації знань використовувати вивчення не окремих понять під час ознайомлення з історією різних країн, а цілісної моделі розвитку суспільства (найважливіші поняття вводять під час створення теоретичної моделі, що поступово ускладнюється). На підставі контрольного експерименту в школах Запоріжжя в 1998 - 2000 рр. встановлено, що між учнями експериментальних і контрольних класів відмінності результатів засвоєння історичних понять не випадкові, а статистично достовірні, рівень засвоєння історичних понять учнями даних груп суттєво відрізняється. Коефіцієнт засвоєння в експериментальній групі становив 0,9, що свідчить про завершеність навчання, водночас аналогічний показник у контрольній групі - 0,5, що можна вважати незадовільним результатом навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА322976 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|