Заболотна Н. Г. Художні структури в духовних кантатах Й.С.Баха : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Н. Г. Заболотна; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2003. - 16 c. - укp.Досліджено проблему музикознавчо-виконавської інтерпретації духовних кантат Йогана Себастьяна Баха в єдності ритуально-гімнової та концертно-драматичної ліній смислового наповнення. Виконання-інтерпертація духовних творів Й.-С. Баха, народжених релігійно-культовою традицією та складених антинонімічною єдністю наведених якостей, спричинює множинність виконавських прочитань. Вперше запроваджено оригінальний музикознавчо-виконавський метод аналізу та розділення духовних творів Й.С.Баха в аспекті реактивності виконавської інтонації на драматичні (адраматичні), пасіонні та хорально-кантові, зважаючи на інтонаційно-драматургічні засади композиторського тексту та зумовлені ними індивідуально-стильові позиції виконавців. Аналіз нотного тексту поєднується з "слуховим" аналізом творів. Наведено твердження про метафоричну місткість образів духовних кантат, що єднають сполучення-накладання показників лірико-епічного гімнового співу та концертно-світської ліній виконання. Драматургічні властивості духовних творів Й.С.Баха за їх параметрами "хоральності-кантовості" та "пасіонності" створюють результативні щодо виконавського пошуку настанови на концепційність побудови цілого в єдиному виразному "ключі" історично виправданої художньої позиції. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4НІМ)4-81 Бах Й.С. + Щ314.043
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА322933 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|