Мартиненко Л. Б. Іконографічний символ в духовно-естетичній спадщині П.Флоренського : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.08 / Л. Б. Мартиненко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 15 c. - укp.Доведено, що теорія символічного тлумачення ікони, запропонована П.Флоренським, є найбільш розробленою, зважаючи на її осмисленість та обгрунтованість у контексті православної естетики та історії естетичної думки у цілому. Зазначено, що його іконологічні пошуки були серцевиною концепції конкретної метафізики. Встановлено, що витоки іконології П.Флоренського - у творчому осмисленні ним богословських інтерпретацій образу та символу представниками святоотцівської традиції. Досліджено, що його теорія в її конкретних положеннях є за своєю сутністю православною. Розглянуто утвердження П.Флоренським унікальності іконопису, його довершеності та переваги над усіма видами мистецтв, виділення релігійного мистецтва, ототожненого з іконописом, а також чітке змістовне відмежування мистецтва іконопису від світського мистецтва. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8г(4УКР)6-678.7 + Э37-575.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА323518 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|