Романова Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Романова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 21 c. - укp.Розглянуто питання підвищення результативності самостійної роботи студентів, яка є важливою складовою якості професійної освіти. Розкрито сутність понять "результативність навчальної діяльності", "результативна самостійна робота". Запропоновано модель самостійної роботи студентів, проаналізовано типологічний підхід до особистості суб'єктів навчання. Науково обгрунтовано взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов навчання, а також вплив цього взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійноі роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу в навчальних групах. Проаналізовано прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доведено взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизовано та узагальнено дані щодо впливу визначеного взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовано та експериментально перевірено систему організації самостійної роботи на основі взаємозв'язку індивідуально-типологічних особливостей студентів і дидактичних умов навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + У.р3(4УКР)-267
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА326531 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|